Titans vs Kelsey Barnard Clark
Bobby Flay invites Chef Kelsey Barnard Clark to the Triple Threat kitchen to prove her Southern grit won't quit. Michael Voltaggio faces off against his least favorite ingredient, and the final round hinges on which Southern queen will reign supreme.