Shusuke Amagai uses a Bakkouto that seals the powers of Soul Reapers. Ichigo defends against Shusuke's Bankai while Hollowfied and counterattacks with his most powerful Getsugatensho. Shusuke's body reaches its limit and his Bakkouto goes out of control.