Coastal Road Trip
Antonia Lofaso challenges the chefs to give their summer road trip a culinary upgrade! Brian Malarkey and Eric Adjepong face off in a fast-food glow up for the biggest advantage yet, and the teams throw down by creating a coastal-themed roadside picnic.