Bullets and Tears
Fueled by the painful memories that led them to this point of no return, Lucas and Carrie steel themselves for the fight of their lives against a vengeful Rabbit and his ruthless soldiers. In Banshee, Rebecca proves her allegiance as Proctor returns home.