Semenyih
Jason Yeoh follows the path of tin miners in Semenyih before waking up his taste buds with an Indian shop's two vegetarian offerings: rojak and cendol. Then, Jason connects with the villagers over fried pork rinds stuffed with porridge, noodles and rice.