The Princess and the Pea Brain
Cultures clash as Mahmoud joins Nicole in LA. Emily and Kobe are met with chaos in Cameroon. Manuel's secrecy causes Ashley suspicion. Gino's error means trouble for Jasmine's kids. Ed and Liz embrace a fresh start. Sophie reveals her next step with Rob.