Shift 8: Part 2
Chefs often describe their jobs as being 24/7, and now Michael Symon and Esther Choi put that to the test as 24 chefs face 24 challenges in 24 nonstop hours. The chefs take on eight shifts, each testing a different skill, for a chance to win big money.