Preparing for the Big Battle
Despite their wounds, Melakhi, Marco, and Yoni volunteer to head back into the inferno. As the hours tick down toward a massive armored battle, Melakhi turns his suspicions on Marco, while Dafna and Avinoam realize they have a shared connection.