Lizzy Lemon
Michael Symon celebrates his wife, Liz, by featuring her favorite flavor: lemon! He prepares Lemon Ricotta Ravioli with Cacio e Pepe Sauce and a Citrus Salad with Lemon Honey Vinaigrette. Then, Liz makes sunshine in a glass with her Lizzy Lemon cocktail.