He Got Blame/I Only Have Eye for You
Rodney discovers he's impervious to blame and goes into business as The Blametaker! Then, the Puggo show comes to town! Everyone's favorite one-eyed dog sneaks away from set to hang out with Andy and Rodney and experience life.