Soldier of Fortune
The broke Bushmen are forced to trade opal to get a shaft drilled on a new claim. The Mooka Boys attempt to revive a dump truck and their opal processing plant with disastrous results. The Digi Diggers get lost exploring a terrifying abandoned mine.