Into the Mormon Eye
In a dangerous maneuver on the trail of the Lost Rhodes Mine, Chad and Ryan try to rappel down a 250-foot cliff to access the Mormon Eye cave. James suffers a high-altitude health scare. Duane uncovers more poacher sites on the ranch; he intervenes.