Derecho Superstorm
Hundreds of eyewitnesses film their frightening attempts to escape when a rare derecho superstorm blasts through Nebraska and Iowa in 2020. Then it happens again -- only this time, the hurricane-force winds come wrapped in a monstrous dust storm.