Cat and Mouse
A man named IAN BUSCH is on the run from WALTZ, a HUNDJAGER (german sherpard creature) and an assassin for the Verrat. Ian turns to Rosalee for help, but when her life is put in danger, Nick and Monroe rush to save her from the assassin.