Code Breakers
Cryptic clues left by the Zodiac Killer are finally deciphered, leading to a prime suspect. The location of Forrest Fenn's million-dollar buried treasure is revealed. The Voynich Manuscript, a text that possibly explains the origins of life, is decoded.