Dexter's Rival/Bee Where?/Mandarker
Mandark steals Dexter's spotlight by having a better laboratory. Then, when there's a bee in their apartment, Major Glory, Valhallen and Krunk freak out. Finally, Dexter underestimates Mandark's genius when this year's contest is announced.