Pain Level Ten
When a deckhand suffers a possible heart attack on board, Keith goes into emergency mode, attempting to save his crewman's life. An explosion rocks the Time Bandit, burning Freddy and shaking Johnathan to his core. Facing capsizing, Jake must dump pots.