Some Whales Nix the Vig
After being forced to take an enormous bet from the ruthless gambler, Danny and Ray must find a way out of the deal. Meanwhile, Hector helps Lorraine transform her illegal shroom business into a quasi-respectable therapeutic psychedelic enterprise.