Time To Get Wild
In pursuit of finding the wildest homes around, Jack’s first stop is Nebraska, where he explores a newly renovated missile silo. Next, he tours a fairy tale cottage with a connection to Hollywood history, and then, an automotive wonderland in Las Vegas.