Ford Fiesta Mk1
To celebrate Wheeler Dealers' 20th anniversary, Mike and Elvis mark another motoring milestone: the end of production for the Ford Fiesta. The boys take on the restoration of a Mark 1, but they're soon worried they've bitten off more than they can chew.