Sugar High
Get ready for the ultimate sugar high! In Miami, Florida, Brain Freeze Nitrogen Ice Cream Lab offers customers a challenge to eat 30 scoops of ice cream in 30 minutes, and Afters Ice Cream in California delivers two desserts in one!