No Biz Like Snow Biz/Maltese Poodle/Castaway Tom
Tom tries to ruin a Mouse Scout outing at a ski resort. Then, Tom and Jerry search for the Maltese poodle in a parody of the Bogart classic. Finally, Castaway Tom finds his problems have just begun once he finds land.