'31 Ford Rebuilt Tough
Bill Carlton must find the balance between handmade metal work and the iconic designs of two Ford trucks. So the team makes a 1931 Ford bigger and badder, while overcoming a crucial design challenge on one of their biggest ground-up builds, a 1949 Ford.