The Rebirth of a Generation
To kick off the show, John "Nads" Naderi and Amir Bentatou hatch a plan to afford their dream Civic Type R hatch, go way over budget, and celebrate the dawn of a new era of Super Street the best way they know how -- with an old-school canyon run.