Formula One Frenzy
It's a race for the most tows as thousands of fans descend on Las Vegas for the Formula One Grand Prix. TW subdues a raunchy party while Shawn confronts a racegoer carrying a big wrench. Elmer's frustrations with The Tow Truck Company come to a head.