I Am the Weirdest Guy
A mother awakes to find her two sons with their throats cut. Their aunt's boyfriend confesses to his mother, and she wears a wire to capture her son. As he admits his guilt, it's clear how a psychopathic rage led to horrific violence and innocent victims.