Paul's '59 Impala Lowrider
Paul decides to take one of his prized '59s and go full lowrider with hydraulics and a full custom lowrider paint job. Shorty's wife Lupe has a '92 Mustang GT 5.0, and Shorty has a "honey do" list to get this car back to its original glory.