The Nightmare Ghost of Psychic U!
When the Mystery Inc. gang gets lost in the Pocono Mountains of Pennsylvania, they stumble into Psychic University. Here they meet Whoopi Goldberg, and a nightmare ghost who attacks the school and seems to want to destroy all the students.