She Said Maybe to the Dress
Radio host Kenzie needs to find the perfect dress that is as loud and sparkly as her personality. Melanie looks for a modest dress for her Orthodox Jewish ceremony, and Jenny Tolman gets married on a beautiful, snowy mountain top.