Ho Chi Minh, Vietnam
A family has left Chicago for a new job and a chance of adventure in Ho Chi Minh City, Vietnam. While they are excited for their move, they can't seem to decide if they want to dive into Vietnamese culture or ease themselves in with the comforts of home.