A Barrel full of Nuts
The Bushmen’s drill rig loses a vital pin, forcing 74-year-old Les to undertake emergency repairs four meters in the air. The Digi Diggers flooded mine wall collapses as Josiah and Lisa attempt a new method of extracting Yowah nuts.