Blood Drive
It’s Valentine’s Day. Michael meets a mysterious woman at a Valentine’s blood drive. Dwight and Kevin pair up with single women at the office “Lonely Hearts Party.” Meanwhile Jim and Pam are banished from the office for being too publicly affectionate.