Green Bay Packers vs. Buffalo Bills
Sunny Anderson and Vince Wilfork head to Highmark Stadium as the Buffalo Bills take on the Green Bay Packers. Kelsey Barnard Clark and Ali Khan judge the tailgaters' unique food from the cities that put Buffalo wings and Wisconsin cheddar on the map.