Bubble, Bubble, Toil and Trouble
A man with tiny tumors all over his toes, a patient whose toenails cut holes in her shoes, and a woman with a big toe that is twisted almost completely around make an interesting day for Dr. Ebonie, Dr. Sarah and Dr. Brad.