Megan’s Story
In 2020, Megan Thee Stallion is filmed being stopped by armed police after she was shot by Tory Lanez. In the aftermath of her ordeal, Megan is subjected to a torrent of online hatred. Now, the Deputy DA who prosecuted the case tells the inside story.