Soft Openings, Hard Feelings
Kathleen is behind schedule for the soft open for Lola's Ristorante. Jeanette and Randi throw a party for the newly completed Whispers. Alan takes command of the Greenios pop-up. At Bocadillo Market, James and Jessica host an influencer dinner.