Should I Stay or Should I Go?
Each couple continues to navigate their relationship off the grid. Jen reaches a major decision about moving to the mountain, Lyndsay’s fear becomes a reality, Myesha wakes up to a surprise, and Josh and Angela hash out the future of their relationship.