The Undertaker’s Return
Amy, Adam and Chip embark on a terrifying case in Gettysburg, Pennsylvania, when they investigate an early 1800s home haunted by a tall shrouded figure that is obsessed with the caretaker. Who is this spirit? And why did it suddenly appear?