Kim’s Story
Reality superstar Kim Kardashian filed for divorce after rapper Kanye West revealed intimate details of their private life. Those close to Kim tell the inside story of the end of their marriage. Was Kim right to call time on her explosive relationship?
An insider account of the divorce of Kim Kardashian and Kanye West, revealed by the lawyers involved and the couple’s friends. Told from both perspectives, it looks at why Kanye fought to save the marriage but why Kim was desperate to end it.