Bake to School: Jumping for Joy
It's every kid's favorite part of the school day -- recess! Valerie Bertinelli and Duff Goldman ask the kid bakers to honor the classic recess game of hopscotch by making blondie hopscotch puzzles! One baker will be hopping home.