Perils of Paranoia
A prosecutor suffers an apparent cardiac arrest. The preliminary diagnosis is hyper-anxiety, but an investigation reveals a more alarming disorder. Meanwhile, Wilson becomes obsessed with proving that House is hiding something in his home.