A Whole New Life in Broken Bow
Newlyweds look to move from Dallas and buy a cabin in Broken Bow, Oklahoma. Both love the slower pace of life and access to natural attractions, but one wants a new build with a chef's kitchen, while the other prefers a more traditional cabin vibe.