Greetings From Sebring!
Ben and Erin arrive in Sebring, Florida, with ambitions to tackle every business in the historic downtown circle. They start with a soda shop in desperate need of a facelift and a kindergarten teacher's home with help from HGTV's Dave and Jenny Marrs.