Longest Bar in Alabama
Ben and Erin are ready to serve Wetumpka's sole female police officer and youth advocate with the surprise renovation of her dreams. Then, Two Steps Home's Jon Pierre and Mary assist the Napiers in opening up the local sports bars to stunning river views.