Smells Like Team Spirit
Legendary singer Carnie Wilson brings gifts of cake to Guy Fieri's Flavortown Lounge! He joins personality Ross Mathews and DJ tWitch for a series of ridiculous challenges that raise money for charity as they fight to take home the golden frying pan!