Three-and-a-half Hours of Hell
Sara Pitcher thinks Shawn Spink is a man of God, but she'll soon endure three-and-a-half hours of pure terror to save herself from the darkness within him. Police believe Sara's survival is a miracle -- even so, her life will never be the same.