Wish You Were Ed/Momma's Little Ed
Rolf pines for the old country, so Ed, Edd and Eddy develop a scam to get him. Then, Edd won't go outside until he's finished his chores, so Eddy and Ed play a joke on Edd by putting up sticky notes from his parents with tasks to complete.