The Menace of Maninsuit/K-9 Quarry
Dodgers and Cadet help Rickki Roundhouse battle the Maninsuit monster, who is wreaking havoc. Then, Marvin and K-9 go on a hunting trip only to find themselves the hunted by a formidable, mysterious alien adversary.