Healing Farm
Dr. Jeff tackles challenging surgeries on a pit bull with a broken leg and a feisty kitten’s torn lower lip. Dr. Amy treats a dog that’s acting sickly after a camping trip, and Dr. Don handles a bladder stone removal on vet tech Christine’s family pet.