Clarence Wendle and the Eye of Coogan
Clarence and other students find the crusty old journal of Coogan filled with clues leading to a mysterious treasure. Clarence spearheads the team of treasure hunters to journey through the perils of Aberdale, seeking the lost Eye of Coogan.